Things I Love Thursday #12

március 22, 2018
- mivel hosszú hétvégém nekem nem volt (csak a vasárnap), ezért sok extráról nem tudok beszámolni, a legjobb, hogy több régóta tervezett könyvre és filmre is sort kerítettem: Esti mesék, THUG, Amit sohase mondtam el, ill. most olvasom Az Ackroyd gyilkosságot. Filmek közül: Szólíts a neveden, Csábítás, A számolás joga került  sorra - végre. + megnéztem a Harry Potter: A History of Magic dokumentumfilmet is.
- megvettem szombaton az áprilisi Glamourt és a Spár pénztárosát is beavattam, hogy miért viszi most mindenki ezt az újságot :D
- a lenti két képen is szerepel az új kedvenc kis dolgom: lámás doboz - az óriás lámás bögrém mellé :)
- tegnap megjött az egyik Blogturnén nyert könyvem, A lány, aki megmenti a karácsonyt Matt Haigtól. (vicces volt, mert délután írtam egy emailt az egyik szervezőnek, hogy mikor számíthatunk a könyvre [mert közben a kiadó kifogyott belőle, újra kellett nyomni], este mire hazaértem már otthon várt a csomag - megéreztem :D)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.