Things I Love Thursday #10

március 08, 2018
- idén egészen képben voltam az Oscarral - több filmet is láttam már, hétvégén pl. a Három óriásplakát Ebbing határábant, és HeyJulie videójából okosodtam a többiről + ha már filmek, megnéztem a Kubo és a varázshúrokat is - nagyon ajánlom, felnőtteknek is, vagy inkább idősebbeknek, mert meglepően erős történet!
- két könyv is érkezett hozzám: rukkolán végre sikerült elhasználnom - szinte az összes - pontomat, és megszerezett Sue Monk Kidd Szárnyak nélkül szabadon könyvét. Kedden pedig - egy kis nyomozás után (kösz posta! :/ ) - átvettem Dorka anya olvas blogján nyert könyvemet, Dunajcsik Mátyás Szemüveges Szirénjét. A könyvet már olvastam, de nagyon szerettem és örülök, hogy a polcomon van!
- megjöttek az új koreai kencéim (BHA hámlasztó, az AHA helyett és egy új fényvédő)
- haladok a márciusi terveimmel: két könyvet pipálhatok ki róla, ill. a héten sikerült több más könyvvel is végeztem, szinte minden nap volt bejegyzés!
- úgy néz ki most már vége a télnek, de még ne kiabáljuk el! XD

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.