Áprilisi tervek

április 07, 2017
Amikor megvettem februárban az Áprilisi boszorkányt, már akkor tudtam, hogy viszonylag hamar sorra kell kerítenem és mikor máskor, mint áprilisban? :) És még mindig nem vettem könyvet, így ezzel ki is pipálhatom mindkét idén beszerzett könyvem olvasását amikor befejezem a Virginia Woolf önéletrajzi könyvet.

A nagy Gatsby egy újrázás lesz, még tavaly szereztem meg az újabb Európás kiadásban. Caitlin Moran könyve szintén tavaly került hozzám, szeretném elolvasni vagy ezt, vagy a Moranthologyt, amit már a februári terveim közé is beválogattam.
  • Majgull Axelsson - Áprilisi ​boszorkány
  • F. Scott Fitzgerald - A nagy Gatsby
  • Caitlin Moran: How to Build a Girl / Moranthology
Amúgy jelenleg a polcomon pihen még Joyce Maynard új könyve, a Függőség, Neil Gaiman esszégyűjteménye a Kilátás az erkélyről, és most olvasom Sylvia Lökhen A csend ereje című könyve (#imádomakönyvtárunkat) - szóval lehet, hogy ezek a könyvek beelőzik a saját könyveimet :D

+ Frissítés:
Megkaparintottam ✓On Sai Esővágyát, Anne Rice A farkasok ajándékát, Ferrante Briliáns barátnőm könyvét, plusz egy Gavaldát, Yolantól a Csipkerózsát ... szerintem a fenti listát csoda lesz ha teljesítem :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.