Things I Love Thursday #47

november 23, 2017
- csütörtökről 'maradt' az élmény - nálunk is nyílt fánkos hely - The Box Donut. Persze nyitás napján már leteszteltem - és elvileg holnap is megyünk :)
- péntek este megszereztem a Krémmánia dobozom, és utólag nagyon szerencsésnek éreztem magam, hogy tényleg megkaptam, mert vki mesélte, hogy hiába utalt el az árát, nem kapott dobozt... A tartalmával is elégedett vagyok - bővebben.
- Legendás állatok új kiadásban
- megjött a black friday-i akcióban rendelt fülhallgatóm :D
- karácsonyi tervező lefűzve és már elkezdtem töltögetni
- megfogadtam, hogy nem veszek új cuccokat, de rájöttem, hogy kell nekem egy Krémmánián nagyon dicsért Essence ecset, és tényleg jobb vele sminkelni
- kipipálhatok 2 könyvet a novemberi listámról ill. végre nekiálltam a Für Elisenek is
- ma reggeli fotó és kedves komment alatta <3

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.