Things I Love Thursday #42

október 19, 2017
- szépen haladtam az októberi olvasmánylistámmal: kipipálhatom a TSWSYL - aminek kapcsán interjút is készítettem Katával, ill. befejeztem A lélek dolgai c. előadásgyűjteményt is
- megjött egy kis koreai sminkutánpótlás, tele termékmintákkal :D
- idén gyorsan lezavartam a Glamour napokat, de már lehet készülni novemberre - a héten megvettem az Éva magazint, amihez járt egy Joy-napos kuponfüzet
- az őszi természetre rácsodálkozom minden nap: a buszra menet, ahogy száll fel a köd, ahogy hullanak a levelek miközben várakozom
- még a múltkori rendelésem utójaként megérkezett a Kakukkszó is - újraolvasásra fel :D (erről a témáról nemsokára érkezik egy külön bejegyzés is ;))

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy mondod az Éva magazint, lehet megveszem én is a kuponok miatt. A Glamourról most eléggé lemaradtam, meg csak drogériáztam kicsit, de ott is csak inkább praktikus dolgokra költöttem (egy öblítő azért nem nem a shopping-kategória ugyebár :D)
    Olyan szépek a HP-k együtt, én is meg fogom rendelni bookdepóról. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na örülök, hogy új infóval szolgáltam - már húztam én is a számat, de aztán megláttam az Évát és eszembe jutott, hogy jobb olvasmány lesz :D Nekem minden évben elmarad valami a Glamour napokról, most pótolom! :)
      Igen, már alig várom, hogy bevackoljak velük újra - szerintem novemberre marad.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.