Havi tervek - Október

október 01, 2017
Ahogy írtam a szeptemberi zárásban az október minden téren sűrű lesz, mégis ezt a 8 könyvet beütemeztem magamnak erre a hónapra. A többségük már a polcomon várja, hogy olvassam ill. a Ragadunkat már szeptember utolsó napjaiban elkezdtem.
  1. ✓ Marina Lewycka: Ragadunk
  2. ✓ Gail Honeyman - Eleanor ​Oliphant köszöni, jól van
  3. Jane Austen: Jane ​Austen levelei
  4. Leila Sales: This Song Will Save Your Life – Éld az életed!
  5. ✓ Josh Malerman: Ház a tó mélyén
  6. ✓ Almási Kitti – Bagdy Emőke – Beata Bishop (..): A lélek dolgai
  7. Elizabeth Gilbert: Eat, Pray, Love 2. – Hűség
  8. Joanne Harris: A St. Oswald fiúiskola

2 megjegyzés:

  1. Tök jó lista! :) A Harrisre, a Malermanra, A lélek dolgaira és Eleanor Oliphantra kiváltképp kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Ragadunk után Eleanor következik, amúgy erre a könyvre nálad figyeltem fel :D Harrist meg már nagyon várom, talán a jövő héten megérkezik.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.