Roxfort BookTag

szeptember 05, 2017
A moly booktagos zónájában bukkantam erre a Harry Potteres tag-re muszáj volt kitöltenem. :)

1. Tisztavérű, félvér vagy mugli származású vagy?
Mugli :)

2. Melyik pálca választott téged?
A Pottermore tesztje szerint ez :) A gesztenyefa pálca a HP Wiki szerint egy érdekes fatípus, ami azokat a varázslókat és boszorkányokat vonzza, akik jól tudják kezelni a mágikus lényeket, jók gyógynövénytanból és jól repülnek. Ezeknek a képességeknek mind örülnék :D

forrás
3. Milyen állatod van: bagoly, macska, béka vagy patkány?
Macska :)

4. Melyik házba osztott be a Teszlek süveg?
Hollóhát - a Pottermore és több teszt szerint is :D

5. Melyik házba szerettél volna kerülni?
Természetesen a Griffendélnek is örültem volna, de a Hollóháttal is elégedett vagyok.

6. Melyik óra a kedvenced és melyiket nem szereted?
Bűbájtan és sötét varázslatok kivédése lenne szerintem a kedvencem, az asztornómia vonz a legkevésbé.

7. Mi a patrónusod?
Róka. A pottermore egy lovat talált ki nekem, de nem vagyok oda értük így ezt nem vagyok hajlandó elfogadni :D

8. Hogy néz ki a mumusod?
Na ez jó kérdés - nincs olyan állat amitől kimondottan félnék vagy undorodnék, inkább valami elvont dologgal ijesztene meg a mumus (megszégyenülés, valamilyen nagy sérülés).

9. Részt veszel valamilyen iskolai sportban vagy van valamilyen mágikus hobbid?
Repülés tetszene, de a kviddicshez szerintem béna lennék, mert nem vagyok jó a labdajátékokban.
Nesskain - Deviantart
10. Hol töltenéd a szabadidődet?
A könyvtárban természetesen :D Jó időben pedig a tó partjára ülnék le tanulni, olvasni, beszélgetni.

11. Miért kapnál a legvalószínűbben büntetést?
A kastély teljes bebarangolásáért. Na jó, Bolyhoska közelébe nem mennék, meg a Tiltott Rengeteg se vonz.

12. Milyen karriert szeretnél miután végeztél Roxfortban?
Kihasználnám, hogy muglik között nőttem fel, szóval valami velük kapcsolatos munkát végeznék. De a könyvtárosság még ebben a világban is egy jó alternatíva.

2 megjegyzés:

  1. Ez mennyire királyság! Szerintem ezt én is kitöltöm majd, ha nem gond :)
    És most nézem, nemcsak a házunk egyezik, hanem a pálcánk is nagyban hasonló :) Csak a hosszában és flexibilitásban különbözik.
    Dolgozhatnál például a Mágus-Mugli Kapcsolatok Hivatalában is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép, hogy nem! Várom a te válaszaidat!! :)
      Üdv háztárs! :)
      Igen az is tetszene.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.