Things I Love Thursday #33

augusztus 17, 2017
- a szabit kihasználva megnéztem pár filmet: Páncélba zárt szellem (nem igazán tetszett), Paterson (érdekes volt) és a Szépség és a szörnyeteget (cuki adaptáció, de az éneklést untam :D)
- megkóstoltam a fekete fagyit
- kipipálhatok két könyvet a nyári listámról: A szolgálólány meséjét és Britt-Marie történetét
- megjött a H&M csomagom - a nagy nyári leárazást használtam ki, plusz kaptam ingyen szállítást és még 20% kedvezményt is.
- végignéztem A stúdió sorozatot - örülök, hogy elkezdtem: vicces, okos, szuper volt <3 Plusz felfedeztem a másik kedvenc sorozatom végre megtalálható szinkronosan (felirat híján) - így Broad City maratont tartottam egyik nap :D Ezt is ajánlom: két kicsit őrült new yorki lány mindennapjairól szól.
 - őszi inspirációhoz megvettem a szeptemberi Elle-t, amihez volt egy gymbag is
- és ma megjött (2,5) alatt a Bornpretty oldalról rendelt körmös csomagom - annyira jók ezek a nyomdalemezek, ki is próbáltam az egyik nyári mintásat

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.