Havi zárás - Február

február 28, 2017
Majdnem 0-ás hónapot zártam most is, de az utolsó hetekben jött két kihagyhatatlan vétel :D
A Woolf életrajzra már évek óta kíváncsi voltam, nem lehetett sehol kapni, aztán az antikvarium.hu-tól jött értesítés, hogy érkezett egy példány. 
Az Áprilisi boszorkány bevallom impulzusvásárlás eredménye - skandináv szépirodalmi listagyártás közben bukkantam rá, és a könyvtárban nem volt meg. Úgy éreztem elég szép és érdekes történet, amit nekem olvasnom kell :)

Vettem:
Virginia Woolf - Egy jó házból való angol úrilány
Majgull Axelsson - Áprilisi boszorkány

3 könyvemet sikerült eladnom februárban is :)

Ebben a hónapban sok rövid könyvet olvastam, és a legtöbb a könyvtárból volt. Összesen 7 könyvet, ami között volt szakácskönyv, YA, önsegítő és novelláskötetek is. A februári listámról elolvastam az Őrülten boldogot, illetve vasárnap belekezdtem Az időszakadékba is. 

Az olvasmányaim közül a New Yorkot és az Egy szabad nőt emelném ki - terjedelmüket tekintve két véglet, de mindkettő szórakoztatóan avat be az egyes történelmi korokba.

Nem csak az olvasmányaimról írtam, hanem ajánlottam egy műfajt is a figyelmetekbe (lehet, hogy állandó rovat lesz a "Műfaj Mustra"), megosztottam veletek mennyire precízen tartom nyilván a könyveimet :D, és megírtam a téli top 5 olvasmánylistámat.

A március több munkahelyi feladatot, de több programot (kirándulás, koncertek) is tartogat számomra. Az olvasás terén igyekszem továbbra is a sajátjaimra fókuszálni, és nem elcsábulni a könyvtárban :D

A többiek februárja:

4 megjegyzés:

  1. A Woolfot nem lehetett kihagyni, a szikkadt kenyéren tengődést is megérné!:)
    Néha bejönnek az impulzusvásárlások, nekem egész sok volt tavaly, és kevésben csalódtam. Bezzeg a Napkeringőben igen, pedig gondosan kivártam, hogy leakciózzák.
    Nagyon tetszett a könyvrendszerezős postod, ha odáig jutok, én is írok ilyet - elárulom, hogy sokkal hektikusabban vagyok precíz...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a megerősítést, már nagyon kíváncsi vagyok amúgy erre a könyvre - szeretném elkezdeni nemsokára.
      Köszi - hmmm kíváncsi vagyok, hogyan lehet ezt művészi szintre fejleszteni ;)

      Törlés
  2. Ha hármat eladtál, kettőt vettél, az teljesen jó arány. :)
    Az Áprilisi boszorkánnyal már én is szemeztem, megvárom róla a véleményed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :)))
      Áprilisra terveztem - stílszerűen ;) :D De igyekszem előbb is sorra keríteni.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.