Könyves-filmes - 2016 Ősz

szeptember 11, 2016

De régen voltam moziban! Nem is emlékszem melyik filmet láttam utoljára, az utóbbi időben teljesen kimaradt a szórakozásnak ez a formája az életemből. Egyik nap a városban a mozi mellett elsétálva csodálkoztam rá, hogy nemsokára érkezik a Vándorsólyom kisasszony filmváltozata és az új Bridget Jones film, ez ihletett ennek a bejegyzésnek a megírására. Lesz mit néznünk idén ősszel! :)

Szeptember

Bridget Jones babát vár
magyar mozikban: 09.15

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
magyar mozikban: 09.29

Október

A lány a vonaton
magyar mozikban: 10.06

Inferno
magyar mozikban: 10.13


November

Doctor Strange
magyar mozikban: 11.03.


Legendás állatok és megfigyelésük
magyar mozikban: 11.17


Ti milyen filmet vártok idén ősszel - télen a legjobban?

7 megjegyzés:

  1. A Legendás lényeket, a Bridget Jones 3-at és az Infernót szinte egyformán várom! :)
    A lány a vonaton nem annyira mozgat meg, de lehet, hogy meg fogjuk nézni később. A Vándorsólyom nekem nagyon fura, már az első képek, előzetesek sem tetszettek, valahogy nekem nem passzol az olvasás élményéhez. De nem vagyok szerintem nagyon kompatibilis ezzel a Burton fazonnal. :D
    Dr. Strange-ről most nálad hallok először, tetszett az előzetes, jó a casting, érdekes lehet! :)
    Tök jó összeállítás lett! :) És jó ez a leveles háttér is a blogon.

    VálaszTörlés
  2. Na, eszembe jutott még egy! A Kiéhezettek, azt is várom, bár félek is tőle, és nem tetszik a casting.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pont tetszik a Kiéhezettek castingja, szerintem Melanie és Justineau kisasszony bőrszíncseréje pont hogy izgalmassá teszi a végét, ha ragaszkodnak a befejzéshez.

      Törlés
    2. Hát igen, ez ilyen vagy tetszik, vagy nem dolog. :) Amúgy én annyira nem szeretem a zombis filmeket, mert félek tőlük. Szóval még nem tudom, megnézem-e végül.

      Törlés
  3. Bridget, Dr. Strange, Vándorsólyom kisasszony és persze a Kiéhezettek, ahogy Pupilla írja :)
    A lány a vonaton, Inferno meg a legendás lények hidegen hagynak
    De még lesz ez az új Dennis Lehane adaptáció (bár az csak januárba jön és az Agave ígérte, hogy a regényt is arra időzítik), a Szólít a szörny meg az új Jack Reacher.

    VálaszTörlés
  4. Az Infernot, a Legendás állatokat és a Dr. Strange-et mindenképp megnézem, még ezen kívül idén a Szólít a szörny, a Rouge One és a Passengers érdekel. :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.