Things I Love Thursday #33

augusztus 25, 2016
Azt hittétek ezen a héten is kimaradt a TILT? Neeeem. Hosszú napom volt, sok most a meló a karnevál miatt, de pár örömforrást még begyűjtöttem az este és meg akartam vele várni az eheti bejegyzést :) 
Amúgy alig várom, hogy hétvége legyen (vagy már holnap délután), mert túl stresszes volt ez a hét. Jövő héten meg belevágok újra a német tanulásba - találtam új tanárt!

- pénteken megjött az egyik Bookdepóról rendelt könyvem, azt hittem a rajzos lesz, amit előbb adtak fel, de végül Keri Smith könyve lapult a csomagban :D (erre jobban vágytam szóval nem bántam) + Booklineról megjött a Könyves Magazin egy száma és Nicole Krauss könyve
- kihasználtam a C&A-s kuponomat és vettem egy új farmert, és egy pulcsit
- Katacita említette mennyire szereti ezt a Baleás bőrradírt - hétfőn meg is vettem, és tényleg jó! :D
- ma kezdődik Szombathely nagy rendezvénysorozata - a Savaria Karnevál - sok kaja, könyvek, és koncertek, ami érdekel :D
- új bögre: DM-ből (75 pont) :D
- pizza+film - nálunk így telt 'gusztus20.
- visszatért a vörös(es) hajszínhez, elég ijesztő elsőre a festék :D

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik a radír! :)
    Nagyon jó színe van annak a farmernak, szép találat! :D
    Akkor jó hétvégéd lesz, have fun! :) Nálunk bornapok vannak, de nem bírom a tömeget, és ilyenkor aztán van sok ember, de tegnap kimentünk, így hétköznap még okés, és tök jó volt.

    VálaszTörlés
  2. Sok minden került most a listádra, szerintem jó heted volt :)
    Remélem, hogy A szerelem története tetszeni fog, nem egy "könnyű" könyv, de vannak benne nagyon szép gondolatok.
    Juj, de megkívántam egy pizzát most, ezer éve nem ettem :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.