A Tumblren láttam! #5

augusztus 10, 2016
Ezek a könyvekre még korábban bukkantam a nyár folyamán, lassan annyi újdonságot fedezek fel, hogy képtelen leszek számon tartani! :D

Stacey Lee - Outrun the Moon - forrás
Ez az YA könyv 1906-ban, San Franciscoban játszik, a főszerepben egy kínai lánnyal - ezzel már megfogott a fülszöveg, mert hasonló könyvet még nem olvastam. Van itt lányiskola, barátnők, a nagy földrengés és az azt követő káoszban való helytállás. Goodreads

Jandy Nelson - The sky is everywhere - forrás
Tavaly olvastam Jandy Nelsontól a Neked adom a napot c. könyvet. Ez az első regénye, ami ahhoz hasonlóan komoly problémákkal foglalkozik, tinédzser főszereplők szemszögén keresztül. Lennie Walker 17 éves, és meg kell birkóznia nővére halálával - ez meg a felnőtté válás nem egyszerű feladat. Goodreads

Stephanie Danle - Sweetbitter - forrás
Szintén egy első regény - egy brooklyni írótól. A fülszöveg alapján egy tipikus chicklitnek tűnik - new york éttermeinek világában. Engem már a borító is megfogott, na meg New York. Az értékelések alapján nem biztos, hogy olyan nagy eresztés, de adnék neki egy esélyt. Goodreads

2 megjegyzés:

  1. A Sweetbittert én az instán fedeztem fel, kicsit érdekelt is akkor, aztán jól el is felejtettem. Ez a kép amúgy tök jó (vajon mi van a pohárban? :))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem grapefruitlé van a pohárban. :D
    Az első sztori érdekesnek hangzik. :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.