12 napos blogger kihívás - 11. nap

augusztus 14, 2016

11. nap
Valamilyen voltam, de már nem vagyok az...

 (+olyan dolgok, amiken még dolgozik az ember).


forrás
- ... magamba forduló: ezen az évek alatt sikerült változtatnom, több tényező is segített, hogy könnyebben teremtsek kapcsolatot emberekkel. Igyekszem kedves, udvarias és humoros lenni - azt tapasztaltam az évek alatt, hogy ezek a tulajdonságaim voltak mindenkinek a legszimpatikusabbak. 
- negatív.  Többször vagyok cinikus, de igyekszem már mindennek a jó oldalát nézni.
- ... önző: ezt annak tudom be, hogy 13 éves koromig, egyke voltam - utána se nagyon tanultam meg az osztozás és az önfeláldozás milyenségét, persze aki nagyon fontos nekem azért megteszem :) Fura dolog, mert igazából öcsém is úgymond egyke, mert nem nagyon volt meg köztünk a nagyobb korkülönbség miatt a klasszikus testvéri kapcsolat, ő viszont mindig önzetlen és segítőkész :)  Szóval igazából csak én vagyok ám ilyen hülye :D
- önbizalmatlan. önbizalomhiányos...: szóval igen, van ilyen szó? :D Az önbizalom kérdése nekem mindig is problémás volt - a sulik alatt egészen 18-19 éves koromig, mindig küzdöttem a külsőm miatt, nem éreztem jól magam a bőrömben. Az egyetem alatt kezdtem el jobban változni, fel mertem venni normálisabb ruhákat, lement jó pár kiló, és ezzel nyertem olyan magabiztosságot, ami közelít a normális felé. Még most se mondom, hogy 100%-os, az talán nem is baj, de tisztában vagyok - 27 évesen már ideje :D - az erősségeimmel, a gyengeségeimmel, és elfogadtam magam ilyennek, amilyen vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.