Things I Love Thursday 33

augusztus 20, 2015
  • hosszú hétvége :D végre talán nekiállok A történésznek
  • beterveztem több mindent mára és délig ebből szinte mindent megcsináltam (torna, takarítás, befejezni a Lányrablást)
  • hétfőn felvettem az óráimat, most már neki kéne állnom szakdogának is - tájékozódom egyelőre miből írjam
  • szeptember elején megyünk színházba - Alföldi Róbert rendezésében megnézzük a Makrancos Katát, már beszereztük a jegyeket
  • kis ajándékok: karkötő, új tictac
  • Grimm 4. évadot végignéztem, jöhetnek az őszi új évadok - Grimm, Once Upon a Time, Doctor Who hmm asszem erre a háromra csökkentettem le a sorozatfüggőségem
  • Yves Rocher makadámdiós tusfürdő - Nita, ez tényleg isteni! 
  • új kedvenc zeném is van ismét, és a Haim együttest albumát is elkezdtem hallgatni

7 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy, hogy ennyi mindent csináltál, én az elmúlt másfél órában a Farm Heroes-on és néhány videón kívül csak néztem ki a fejemből.
    Hű, tényleg, be kell szereznem őszre egy makadámdiós tusit, jó, hogy mondod! :) Remélem, most lesz az YR-ben, csomószor nem szokott lenni.
    Kíváncsi vagyok, mit szólsz majd A történészhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Nagy lendületben voltam, utána és is csak lestem hogy jaj de jó, hogy megcsináltam mert már semmihez nincs kedvem :D
      Fincsiii, sajnos a nyári kuponokat nem tudom elszőrni a győri YR-ben, nem jött össze ez a kis kirándulás, na de majd ősszel!
      Lehet YR-nél kivárok vmi ingyenes szálíltást, és online rendelek :)

      Törlés
    2. Sajnálom, hogy most nem jött össze a Győr, de szólj mindenképp, ha jöttök! :) Online meg annyi jó akciójuk van mindig, dobálják az ember után az ajándékokat...

      Törlés
  2. Én ezt a hetet aktív semmittevéssel töltöttem :) Na jó, pár dolgot igyekeztem letudni, meg eljárok úszni, de azon kívül bambulás van meg olvasás :)
    Itt is hajrá A történészhez! :)
    A Makrancos Kata az egyik kedvencem, jó szórakozást nektek előre is hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is kell :)) Főleg, ha pörgős a meló - nekem egyelőre nyugis volt, na de jövő hét aktívabb lesz.
      Köszii :)
      Én még nem olvastam, szégyenszemre csak a hollywoodi feldolgozásban ismerem (10 dolog amit utálok benned), már nagyon kíváncsi vagyok rá :) Köszi!

      Törlés
  3. Örülök, hogy tetszik neked is. :) Én most a mandulásat használom, az is jó, de azért a szerelem a makadámdió és a kávés marad. :)
    Jaj, olyan jónak tűnik ez a Tic Tac, mindenhol néztem, de egyelőre nem találtam még Pesten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj most rendeltem én is egy nagy YR csomagot - mandulás tusi is lesz benne :) Lehet már kifutó termék, Eurós boltból van :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.