Things I Love Thursday 04

január 29, 2015
Pár nap és vége a hónapnak, a havi zárásban majd elmélkedek egy sort a hónap felett, most listázom az elmúlt hét nap jóságait:
  • utolsó vizsgám is meglett, minden jegyem beíródott a neptunba, jöhet a 2. félév :)
  • megjött a hónap elején rendelt rókás ékszeres csomagocskám Kínából 
  • megérkezett az Yves-Rocher csomag (nagyon gyorsak voltak, csütörtökön rendeltem, kedden meghozták) - mindnek nagyon jó illata van, a sampont használtam már - szép, selymes lett tőle a hajam, a hosszútávú hatásról még nem tudok beszámolni, a testápoló is egy álom másnap is érezni az illatát, egyedül a kupakos megoldással nem vagyok kibékülve (vagy alig jön, vagy az üveg negyedét locsolom magamra)
  • felvenni a kapcsolatot régi ismerősökkel
  • francia manikűr az új kedvencem, a leárazott miss sporty fehér lakkal sokkal jobban megy
  • öcsémmel játszani és kidobni a yatzeet :D

8 megjegyzés:

  1. Yves-Rocherban árulnak külön pumpát ezekhez a testápolókhoz, tusfürdőkhöz, amit csak áttekersz, ha úja üveggel veszel.
    http://yves-rocher.hu/product/show/pid/910

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót! :))
      Mindenesetre érdekes, hogy így kell cserélgetni, de akkor keresek otthon ilyet fejet :)

      Törlés
  2. Ja ezeket a pumpákat én is mindig cserélgetem a flakonok között, mármint nem az YR-ét, hanem ha van egy pumpás vagy szórófejes flakonom, akkor megőrzöm, mert a pumpa jóóó! :)

    Gratulálok a vizsgáidhoz! :)
    Szépek az ékszerek is, jókat rendeltél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elteszem a pumpás fejeket ezután :)) (bár asszem most nincs egy nélkülözhető sem, így vennem kell majd egyet ehhez).

      Köszönööm :)
      (a lánc azóta kétszer szétjött, de amúgy tetszenek :D)

      Törlés
  3. Megelőztek a tanácsadással, én is a pumpát akartam javasolni neked :)
    Tegnap én is bűnöztem az YR-ban, pechemre a munkahelyemnél van egy üzletük, nem nehéz elcsábulni :) És még1szer gratulálok a vizsgáidhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaptam 40%-os kupont, szeretném majd áprilisban beváltani valami jóra, amikor megyek fel a könyvfesztre :D
      Köszönöm!! :))

      Törlés
  4. Úristen, Yatzi, a volt barátomnak volt ilyen, nem hittem volna, hogy máshol is fogok látni. :) Meg a mostani barátommal is szoktunk kockapókert játszatni, imádom. :)
    Az Yves Rocher cuccok nagyon jól néznek ki, lehet ha megjön a fizum, pár dolgot ami amúgy is kell, ott fogok beszerezni. :)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is a párom kapott egyszer ilyet, amennyire nem tetszett az elején, azóta az egyik kedvenc játékom. Ezért vettem öcsémnek is, hogy tudjunk együtt játszani :D
    YR-ben új kedvencet avattam én is ;)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.