Könyvfesztivál-ON

április 23, 2014
Egy hirtelen elhatározás következményeként valószínűleg szombaton ott leszek végre a pesti Könyvfesztiválon! (kb 5 év után csak sikerül eljutnom :D). 
Összeírtam már jó néhány programot, dedikálást, és úgy néz ki több bloggertársammal is találkozhatok élőben! Pesten lenni már egy külön élmény lesz, igen nekem vidékiként megvan a varázsa felmenni a fővárosunkba. :D

Na ezeket néztem ki magamnak:
Dedikálás: On Sai, Kleinheincz Csilla, Sofi Oksanen
Előadás: Háy János könyvbemutatója (főleg az érdekel Beck Zoli mit csinál ott :D), Pablo de Santi - Párizsi rejtély könyvbemutató
Megvenni mindenképpen az új Ólomerdőket szeretném, meg On Saitól a Calderon 2. részét :)

4 megjegyzés:

  1. Ha valahol meglátsz a Könyvfesztiválon akkor sikíts rám, állíts meg, mutatkozz be :))) Én is kint leszek mindennap előreláthatólag, bár én szaladgálok már mindenfelé azt hiszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jóó, elvileg találkozunk Nitával (Könyvgalaxis), Katacitával és Üstökössel - remélem megismerjük egymást :D

      Törlés
  2. Remélem kulturált időjárás fog társulni a jeles naphoz :)

    VálaszTörlés
  3. De irigyellek!Én is már régóta szeretnék oda menni,csak valahogy mindig valami közbejön!Jó hétvégét neked...
    Amúgy Kriszti voltam,akinek régen olvastad a blogját,s ott értekeztünk.Most újrakezdtem az írást,bár még csak kezdetleges állapotban van...Odamentem a régi blogokról is a dolgokat,amit megéri.Ha érdekel itt találod :
    http://www.lkrisztina.blogspot.hu/
    Szép hétvégét neked és jó könyvfesztivált!!!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.