Kifesztiváloztam magam :)

április 27, 2014
Szombaton végre ellátogattam a könyvfesztiválra egy kedves barátnőmmel, Melivel. Délelőttre egy dedikálást néztem ki, így fél tizenegy körül meg is érkeztünk, rácsodálkoztunk a járdán totyogó kacsákra és megvettük a jegyet. Amíg bejártuk a terepet rengeteg kupont, szórólapot kaptunk, és persze azt se tudtuk hova rohanjuk :D 

A D épületben dedikált 11-től On Sai, így odarángattam Melit, mert a pár hete olvasott Calderon könyv annyira megfogott, hogy muszáj volt beszereznem és persze dedikáltatnom is a második részt. Szerencsére időben mentünk, nem volt még nagy tömeg. Varga Beáta nagyon szimpatikus volt, és amikor theodora névre kértem a könyvet, mondta hogy ismeri a blogomat, és tetszett neki. (Huh ez nekem akkora élmény volt, hogy habogva megköszöntem a könyvet, és 100 wattos vigyorral őgyelegtem tovább). 
Utána bejártuk figyelmesebben mindkét épületet (B, D), és a Libri standjánál felfedeztem Simon Mártont és fejhangon sipítottam Melinek: Nézdottasimonmarcinemishiszemelhogyittvan... Viszont a könyveimet nem hoztam el, és nem is dedikáltattam, mert a programfüzetben nem láttam, hogy ő is itt lesz :( De Meli gyorsan megvette a Dalok a magasföldszintrőlt, és aláíratta vele. Utána találkoztam végre Üstökössel, és hármasban nézelődtünk tovább. Olyan jó volt élőben is beszélgetni veled! ;)
Ebédelni átmentünk a Mammutba (ami elég lehangoló a zsúfoltságával és az alagsori üzletek állandó neonfényével), na de ahogy állunk sorba, hallom, hogy valaki mondja: ja jöttek a könyvfesztiválra, ezeknek nincs életük? (v vmi ilyesmi.... na öcsi neked van életed? az az életed, hogy a plázában korzózol, meg szétiszod az agyad? na mindegy, már nevetve meséltem Melinek, meg egyből ez az idézet jutott eszembe: "Az olvasó ember ezer életet él mielőtt meghal, aki sosem olvas az csak egyet." George R.R. Martin.

Visszafelé elcsíptem Nitát, de sajnos vele és Katacitával se futottunk később össze. Mondjuk amekkora tömeg volt, azt se tudtam hova nézzek :D 
Háromkor dedikálta Kleinheincz Csilla az Ólomerdőt, amit már lelkesen délelőtt megvettem. Újabb jó élmény a találkozáson kívül: Csilla is ismeri a blogomat, közben végre megismerhettem személyesen egyik legrégebbi kedvenc könyvesbloggeremet, Amadeát. A dedikálás közben jött oda, én meg annyira megzavarodtam azt se tudtam melyikükre figyeljek - ezért utólag is elnézést mindkettőtöktől :D
Ezután fújtunk egyet kinn, szerencsére az időjárás is egyre jobb lett - elnéztük a kacsákat (akik egyszer majdnem a fejünket levitték úgy repültek el fölöttünk).
Nagyon jó nap volt, örültem, hogy találkozhattam Veletek és remélem nem utoljára! :D
 (a képeket egyben és nagyobb méretben megnézhetitek, ha rákattintotok ;))






  

8 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy végül nem találtuk meg egymást, pedig egész sokat ott voltam a dedikáláson, de tényleg nagyon sokan voltak. No majd a Könyvhéten, remélem arra is eljutsz. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó képek, ezeket te csináltad? :)
    Én is ott voltam 11 körül On Sainál, nem volt még nagy sor, nem kizárt, hogy láttuk egymást :D

    VálaszTörlés
  3. Igen én :)) Írok molyon privit! :D

    VálaszTörlés
  4. Cuki kacsák:)
    Na a Mamutos embert lehet megkérdeztem volna, hogy ő mit gondol az idő értelmes eltöltéséről. Úristen, ekkora nyomorultat.
    Amúgy a tömeget elnézve mondtam is a lányoknak, hogy basszus, nincs is ennyi olvasó ember az országban :D

    VálaszTörlés
  5. Én sem láttalak, bár lehet hogy te engem igen a GABO standjánál. Annyian voltak és annyi emberrel beszéltem, hogy nem igazán tudtam a végére követni, hogy ki honnan ismerős, kinek mi a nickneve, és melyik blogot írja :) De remélem, hogy a Könyvhétre jössz és akkor tuti összefutunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát, délelőtt vettem meg ott az Ólomerdőket, akkor két férfi volt ott. Du a dedikáláson meg akkora tömeg volt, hogy csak Csillára fókuszáltam :D Na de remélem akkor a Könyvhéten!

      Törlés
    2. Igenigen, én akkor ebédeltem valószínűleg :( Nah, egyeztetünk a Könyvhétre és akkor tutira megyünk a talit illetően, és nem lesz ilyen :)

      Törlés

  6. Örülök, hogy találkoztunk.:)) Nagyon spontán módon támadtalak le, de nem voltam biztos benne, hogy a dedikálás után is látlak valahol, és nem akartam kihagyni az alkalmat.
    A mammutos hülyegyerek szerint mi az élet? Egész nap benn rohadni egy plázában? Engem nem zavar, ha valaki ne olvas és nem nézem le emiatt, de ezt fordítva is elvárom.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.