Havi zárás - Március

A március kevésbé volt produktív, mint a február - nem olvastam olyan sok könyvet (4) (Virginia Woolffal megszenvedtem, sok időmet 'elvette'). Olvastam újra angolul, ami pozitívum és már 5 várólistás könyvet kivégeztem a listáról 3 hónap alatt. 

Vettem:
(Könyvudvarból rendeltem)
(Ulpius detektívregény csomag- 2000 Ft, Agatha Raisin 1. benne volt, de ezt elajándékoztam :))
  • M. C. Beaton - Hamish Macbeth és a nagy lazacfogás
  • Stuart Macbride - Haldokló fény
  • Jacqueline Winspear - Maisie Dobbs és a háborús rejtély
Csere:
  • Jeanette Winterson - Miért lennél boldog, ha lehetsz normális?
Nyereménykönyv: (Alexandra facebook oldalán nyertem, el se akartam hinni és két nap alatt meg is küldték :D)
  • Helen Fielding - Bridget Jones naplója 3. - Bolondulásig
Kedvenc bloggereim havi zárásai:

5 megjegyzés:

  1. De szép kis termés, gratulálok a nyereményhez! :)
    A Hogy ő is ugyanarra emlékezzenre teljesen meghoztad a kedvem, nagyon kíváncsi lettem rá.
    Maisie Dobbsra szintúgy, remélem, hamarosan sort kerítesz majd rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, egy-két óráig eltartott mire napirendre tértem felette, hogy sikerült megnyernem :D
      Igen lehet, hogy most a Maisiet el is kezdem, mert Bridgitet nehéz lenne melóba hurcolni :D

      Törlés
  2. Én is gratulálok, szép darab :)
    Jó sok szerzeményed volt a hónapban, ezzel a Winterson-cserével meg szerintem nagyon jól jártál :)
    (Jó, hogy látom a márciusi posztod, majdnem elfelejtettem, hogy kell ilyet írni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :))
      Ma fejeztem be a Miért lennél boldog-ot, jaj annyi idézetet kiírtam, nehéz lesz összehozni a blogpostot, mert mire mind kiírom és feldolgozom :) (Nagyon tetszett amúgy, örülök, hogy megszereztem :D)

      Törlés
    2. igen, az olyan idézetkiírós könyv:) örülök, hogy tetszett!

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.