Könyves-filmes - 2014 első féléve

január 18, 2014

Régen írtam már ilyen filmvárós bejegyzést - a jövő év első felében (is) sok remek könyves adaptáció kerül a mozikba, íme néhány:
Január

Saving Mr. Banks/Banks úr megmentése
(Január 30.)

a Disney-fél Marry Poppins film születéséről szól (pont jó, hogy néhány hete végignéztem az eredetit)


A könyvtolvaj
 Január 30.

Erre nagyon kíváncsi vagyok, a könyvet imádtam és Geoffrey Rush is remek színész, már miatta is megnézném a filmet!


Február


Winter's tale/Téli mese
Február 14.

Valamikor november végén bukkantam ennek a filmnek az előzetesére, a könyv azóta felkerült a várólistámra - az előzetes varázslatos (és Birdy új száma megy alatta!)! :)



The Invisible Woman/A láthatatlan szerető Feb. 20./27

"Ralph Fiennes második, rendezőként is jegyzett filmje (az első egy Shakespeare-adaptáció, a Coriolanus volt). Fiennes ezúttal életrajzi alkotást készített, Charles Dickens és Nelly Ternan színésznő viszonyát mutatja be. A történet a Claire Tormalin által írt Dickens életrajzi könyv alapján készült. Ralph Fiennes, Felicity Jones, Kirstin Scott- Thomas, Joanna Scanlon, Tom Hollander Magyarországi bemutató: információink szerint február 27-ére tervezik, de ez még nem kőbe vésett időpont." forrás
Ezt is látnom kell, főleg, hogy karácsonyra megkaptam ezt a Dickens életrajzot is :) Másrészt Ralph F. is az egyik kedvenc színészem!


Március

Noah/Noé Március 27

Főleg Emma Watson miatt, de izgalmasnak tűnik.



Május

X-Men Days of the future past/X-Men Az eljövendő múlt napjai Május 22

Mert minden X-men filmet szeretek (igaz a legújabb Farkas film felesleges volt :/)


Maleficent/Demóna Május 30 (USA)

Egy újabb tündérmese-feldolgozás.

4 megjegyzés:

  1. Most szilveszterkor olvastam el A könyvtolvajt, és teljesen magával ragadott. Egy különleges könyvet szántam a különleges estére, és sikerült is. Hajnali háromig csak faltam a könyvet, és imádtam. Szóval most már én is kíváncsi vagyok nagyon a filmre, a trailer tetszett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó olvasmány, örülök hogy tetszett neked is! :) (lehet én is újraolvasom a film előtt)

      Törlés
  2. Jaj, nagyon ideje lenne már elolvasni a Téli mesét... az előzetes alapján a film érdekesnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretném még a film előtt elolvasni :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.