Friss könyvek - Új ruhát kaptak

Már egy ideje nézegettem a Helikon hírleveleiben reklámozott új Márai könyveket, ma rábukkantam a Bridget Jones könyvere is, amik szintén új borítót kaptak. Íme egy összeállítás a mostanában megjelent-megjelenő régi-új könyvekről.

A nyár elején már megjelent a Hallgatni akartam, abban már írták, hogy az egész sorozatot megújult külsővel fogják megjelentetni - nekem tetszik a színes cím és a kis illusztrációk :) (Mondjuk nem fogom lecserélni a meglévő köteteimet :D)

November 13-án jelenik meg elvileg a kultikus szingliregény első két része - ideje volt már újra kiadni (persze most jön a 3. rész). Az új borító sokkal jobban tetszik, hasonló a Márai sorozathoz - színes cím, meg a történethez kapcsolódó tárgyak.

 Szintén a Helikonnál feldeztem fel Kurt Vonnegut új borítójú könyveit, a koncepció itt is hasonló volt. (Az írótól még nem olvastam semmit, de tervben van persze :D)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.