Hazaértem

július 14, 2012
Tegnap hazaértem a nyaralásból - Egerben voltam (a borok, a szép parkok és Gárdonyi városában) :D Rengeteg képet készítettem,


Gárdonyiról készülök még egy külön bejegyzéssel, de most az Alexandra nagy nyári akciójáról ejtek pár szót. Már tavaly is örültem neki, és most is jó néhány könyv fog a kosaramban landolni - egyelőre még válogatok :D

A böngészés közben ezeken akadt meg a szemem (van ami nekem már meg van, de bátran ajánlom Nektek is ;)

Európa Diákkönyvtár sorozatból:
Byron, Shelley, Keats versei (340 Ft)
Mikszáth Kálmán - A Noszty fiú esete Tóth Marival (475 Ft)
Apuleius - Az aranyszamár (300 Ft)
Csáth Géza - Válogatott elbeszélések (375 Ft)
Kaffka Margit - Színek és évek (425 Ft)
Kosztolányi - Néro a véres költő és Aranysárkány (475 Ft)

Margaret Mitchell - Elfújta a szél (2450 Ft)

David Nicholls - Egy nap (1745 Ft)
Cholnoky Viktor összegyűjtött művei (580 Ft)

Oscar Wilde összegyűjtött művei III. (1550 Ft)
E.T. A. Hoffmann - Murr kandúr életszemlélete (780 Ft)

Virginia Woolf - Flush, Felvonások között (880 Ft)

Melania Mazzucco - Vita (900 Ft)

Marina Cvetajeva versei (460 Ft)
...

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.