Havi zárás - Július

Már régóta be szerettem volna vezetni ezt a rovatot, mivel ebben a hónapban zsákmányoltam a legtöbb könyvet itt a remek alkalom :) Az idei évben tényleg visszafogtam magam könyvvásárlás terén - az év elején havonta 1-2 könyvet vettem csak, májusban amikor fizetést kaptam, akkor beindultam :)

Lássuk a havi termést:


Anthony Trollope - Hitek és remények 500 Ft (Lira akcióban - még mindig tart ;)
Kőrösi Zoltán - Milyen egy női mell, Zola - Tisztes úriház, Czóbel Minka - Pókhálók, Helen Fielding - Bridget Jones naplója 2. -2760 Ft összesen, a Könyvudvarból. Az egri nyaralásból hazafelé vettem fel a korábban megrendelt csomagot.

W. M. Thackeray - Hiúságok vására
-700 Ft, a csornai Tesco üzletsorán találtam egy könyvesboltot, több olcsó könyv mellett erre a 'gyöngyszemre' akadtam. Nagyon örültem neki, mert még a Diákkönyvtáras kiadás is drágább, ez meg szép keménykötésű.

Apuleius - Az aranyszamár, Melania Mazzucco - Vita
- 1200 Ft összesen, a nagy Alexandrás akcióban mentettem haza őket. Apuleius könyvét már rég el akartam olvasni, és meglepően jó értékeléseket is kapott a molyon is :) A Vitára Amadea polcán akadtam rá, és tudtam, hogy ezt nem szabad otthagynom. Igaz megizzasztottam vele a szandi eladóit, mert egy db volt készleten és kb 10 percig keresték, mire én észrevettem az egyik polcon :)

Mara Meimaridi - A szmirnai boszorkányok
1200 Ft Bookline antikvár. Már a megjelenése óta fájt rá a fogam, egy nyereményjáték miatt figyeltem fel rá, akkor nem nyertem meg, de most végre megvan :) A vicces, hogy akcióban most 1600 Ft, és először azt hittem, hogy ezt rendeltem meg, csak rosszul emlékeztem az árra, aztán látom a rendelésnél, hogy antikvár :) Sebaj, szerencsére megkímélt példányt fogtam ki.


Charles Frazier - Hideghegy - Két éve olvastam először ezt a könyvet, és azóta próbáltam beszerezni Antikváriumokban, molyon sem találtam, ha fel is bukkant néha egy példány, akkor a postaköltség díja riasztott el (pl. Múzeum Antikvárium). 

Aztán pár hete elindult a rukkola, először csak a molyos karcokat olvasgattam, próbáltam rájönni mi is ez, hogyan működik - végül regisztráltam és pár nap után megláttam ezt a könyvet. El se hittem milyen szerencsém van, egy gyors emailváltás és múlt hétfőn már hozta is a postás!

Azóta postáztam 2 könyvet, és ma megérkezett másik két happolt könyvem:
Jennifer Paterson - Clarissa Dickson Wright Két duci hölgy (tökéletes állapotban), Kundera - Nevetséges szerelmek (jobban megviselt példány, ebben sajnos a cserepartner kicsit füllentett)

Egyelőre pozitív élményeim vannak az oldallal kapcsolatban, igaz még csak 2-3 könyvet cseréltem, de remélem csak ilyen kedves, becsületes emberekkel hoz össze a jósors :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.