Az Olvasás 7 hete - 3. hét

július 18, 2011
Kb 2009 óta olvasgatok könyves blogokat, ezek hatására olvastam-olvasok el több könyvet, és 2009. júliusában én is elindítottam a saját könyves blogomat. Az egyik első ilyen blog, amit elkezdtem olvasni Amadeáé volt és szép lassan bővült a kör – hála a blogján elhelyezett linklistának. :)
Hogy miért olvasok és vezetek könyves blogot? Az olvasás nagyon fontos számomra – az, hogy megosztom az élményeimet fontos dolog számomra, egyrészt jó időtöltést olvasgatni könyvekről és írni róluk, másrészt nagy öröm amikor tetszik az embereknek ahogy írok, vagy épp az én bejegyzéseim hatására olvastak el egy-egy könyvet. Manapság az internetnek ez a lényeg: megosztani – képeket, élményeket, véleményeket. :)

Ezeket a könyves blogokat szoktam rendszeresen olvasni: (rem. nem hagytam ki senkit) :)
Az olvasmányaim kiválasztásában nagy hatása van a fenti könyves blogoknak, és a moly.hu-nak. Ma már ha el akarok olvasni egy új könyvet, lecsekkolom a molyon – milyen értékeléseket kapott, ki írt róla és mit. Ez nagyban befolyásolja azt is, hogy megveszem-e olvasatlanul az adott könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.