Körkérdés

december 14, 2010
Üstököstől hoztam ezt a körkérdést, szeretettel továbbküldöm mindenkinek aki itt jár, és van kedve kitölteni :))

1. A múlt év legjobb könyve: Libba Bray - Rettentő gyönyörűség
2. Több, mint 3 alkalommal olvastam: Harry Potter könyvek (legalább 10xer elolvastam
az 1. 3-4 részt), Gyűrűk Ura, Fekete István Tüskevár - Téli berek
3. Kedvenc könyvsorozat: Harry Potter, Anne Rice Vámpírkrónikák
4. A sorozat kedvenc része: Majdnem mindegyik :)
5. Boldog leszel ettől a könyvtől: Harry Potter és a Bölcsek köve (megint HP :D)
6. Szomorúvá tesz: most olvasom: Władysław Szpilman A zongorista
7. Leginkább alulértékelt könyv: hát. konkrét példát nem tudok, de szerintem a
klasszikusok, és kötelezők úgy általában
8. Túlértékelt könyv: hmm, néhány vámpíros/misztikus-szerelmes tiniregény
9. Amiről azt hittem, nem fogom szeretni, de aztán mégis:
10. Kedvenc klasszikus: Jane Austen regényei
11. Ami nagyon nem tetszett: most olvastam nemrég - Krúdy Gy. A vörös postakocsi
12. Amit valaha szerettem, de most már nem: azt hiszem ilyen nincs
13. Kedvenc író: Inkább írók: Virginia Woolf, Márai Sándor, Joanne Harris, Anne Rice,
Libba Bray, Maggie Stiefvater, Oscar Wilde, Cholnoky Viktor, Celia Rees, Alice
Hoffman, Neil Gaiman
14. Kedvenc könyv az írótól: ...soook soook könyv
15. Kedvenc férfi karakter: Ron Weasley, Mr. Knightly (Jane Austen - Emma)
16. Kedvenc női karakter: Gemma Doyle (Libba Bray - R. gy..)
17. Kedvenc idézet: "Az élet, hogy egy férfi és egy nő találkoznak, mert összeillenek,
mert olyan közük van egymáshoz, mint az esőnek a tengerhez, egyik mindig
visszahull a másikba, alkotják egymást, egyik feltétele a másiknak. Ebből a
teljességből lesz valami, ami összhang, s ez az élet." (Márai Sándor)
18. Csalódtam benne: Angeli Marina - Vérkönny
19. Legjobb adaptáció: Narnia Krónikái, HP
20. Kedvenc romantikus: Shiver
21. Gyerekkori kedvenc: Tüskevár, Téli berek
22. Kedvenc saját könyvem: most épp: Kundera Nevetséges szerelmek
23. Régóta el akarom olvasni, de még mindig nem került rá sor: Tolsztoj - Anna
Karenina
24. A könyv, amit bárcsak többen olvasnának: Márai Sándor: Béke Ithakában
25. A karakter, akivel a legjobban tudsz azonosulni: Nem tudok erre konkrét példát.
26. A könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásomat valamiben: Ilyen nagyon konkrét változást nem tudok - minden könyv hozzájárul kicsivel az ember gondolkodásához, tudásához.
27. Legmeglepőbb csavar vagy befejezés egy történetben: Shiver
28. Kedvenc könyvcím: Sosehol
29. Mindenki utálta kivéve én: Bűn és bűnhődés Dosztojevszkíjtől
30. Aboszult kedvenc könyvem: ld előzőek :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.