Újabb szerzemények

október 08, 2010
Egy kis lista, a friss könyveimről:
Nathaniel Hawthorne: A skarlát betű (ez olyan 'vasnépés' könyv mint  A párizsi Notre Dame :) (990Ft)
Cholnoky Viktor: Az álomírtó (Femilicenterben ismét kipakolt a Líra könyvesbolt és nagyon olcsón lehet könyvekhez jutni) - 300Ft
Virginia Woolf: Flush, Felvonások között (szintén olcsó lírás könyvek 600-600 Ft)
E.T.A Hoffmann: Murr kandúr életszemlélete (még a nagy alexandrás akcióból - 780 Ft)
Leslie Dunton-Downer, Alan Riding: Shakespeare kézikönyv (ez kb 10 000 Ft-os könyv, na én hozzájutottam 3000ért - szhelyieknek mondom: Puedló könyv és játékbolt ;) )
Maggie Stiefvater: Linger (a várva várt könyv!! pont ma, pont akkor amikor mentem az Alexandrába megérkezett végre :) 3000Ft - de nekem ingyé' volt, mert kaptam ajándékutalványt :D)

Na most már csak egy kis idő kellene, hogy elolvassam ezeket a gyönyörűségeket :D

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek majd, hogy Virginia Woolfról mit írsz, mert én is szeretnék tőle olvasni, de sokan azt mondják, hogy kicsit nehéz szöveg :S

    VálaszTörlés
  2. :) Hát igen, Virginia Woolf nem könnyű. Már olvastam tőle a Mrs Dalloway - egy kis bejegyzést írtam róla itt: http://ittvalahol.blogspot.com/2009/10/mrs-dalloway.html
    De már kíváncsi vagyok erre a kettőre is, csak most még annyi más könyv, és feladat áll előttem :(

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.