Várom, hogy megjelenjenek...

szeptember 23, 2010
...és hogy legyen pénzem megvenni :D

Maggie Stiefvater: Linger – Várunk (megjelenés Libri szerint: 09.30, 3000Ft)

Audrey Niffenegger: A Highgate temető ikrei (megjelent - 3490Ft)

Maryrose Wood: Méregnaplók (megjelenés Libri szerint: 09.30, 2880Ft)

Libba Bray: Távoli, édes dolog (megjelenés Libri szerint: 10.29 - nem hiszem el, hogy már megint ennyit csúszik!! mondjuk jó lesz karácsonyra - és ha valaki még emlékszik január körül is azt a hírt kaptam, hogy december környékén fog megjelenni, hát ez nagyjából be is jön :S :( :( , 3000Ft)


Joanne Harris: Kékszeműfiú (Amadeánál láttam :) és mivel szeretem Joanne H-t ez is valószínűleg bekerül a karácsonyfám alá :D, megjelenés Libri szerint: 11.23, 4000Ft)


Egyelőre ennyi :)

4 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nincs valami 'ösztöndíj könyvmolyoknak', mert hát lássuk be, nem olcsó passzió a miénk ;)

    A felsorolásodból engem a Linger + a Méregnaplók érdekel (már elő is jegyeztem ;), bár ezt eddig is tudtad :D Új kiszemeltem:
    Yovanoff, Brenna: Az elcserélt :)
    Valószínüleg bankot fogok rabolni. Más megoldás nincs xD :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, én az egyetemi ösztöndíjamból fedezem a szükségleteimet :D Nagyon szurkolok, hogy idén is kapjak!!! :D
    Az elcseréltet én is nézegettem, de még annyira nem olvastam után, azzal még várok egy kicsit :)

    VálaszTörlés
  3. A Távoli, édes dolgot [nem hiszem el, hogy tükörbe fordították a címet, olyan esetlenül hangzik :/ :)] én angolul olvastam el, nem bírtam kivárni, hogy megjelenjen magyarul! Szerintem a második rész jobb volt, ez egy kicsit el van nyújtva [vagyis nagyon, mert 819 oldal], és a végkifejlettel sem vagyok egészen kibékülve... de nagyon megéri elolvasni, mert izgalmas, letehetetlen, mint az előző részek. ;)

    VálaszTörlés
  4. Hát már nagyon kíváncsi vagyok rá én is! :) Nem semmi lesz 819 oldal huhh, az még nekem is kicsit sok :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.