Könyvéhség csillapítva - egy időre :D

szeptember 24, 2010
Meglátogattam szeretett megyei könyvtáromat. Most "csak" három könyvet vettem ki, mert tudjátok elkezdődött az egyetem (referátumok, beadandók, szakdoga :S ),
szóval:

-Neil Gaiman - Csillagpor (mert a Sosehol után többen ajánlottátok és mert a film teccett :D )
- Bartis Attila - Nyugalom (mert rájöttem, hogy szinte egy magyar kortárs írótól se olvastam semmit, ráadásul ezt minap egyik tanárom ajánlotta - szóval próba szerencse)
-Esterházy Péter - Esti (szintén kortárs, nézegettem már amikor megjelent, ezért nagy örömmel csaptam le rá, amikor megláttam a polcon árválkodni :) )

És még hazafelé betértem kedvenc olcsó könyvesboltomban, ahol nagy akciók voltak (és szidtam magam erősen mert nem vittem több pénzt magammal) szóval 590Ftért sikerül beszereznem Suzanna Clarke Búcsúbáj Hölgyei és más történetek könyvet :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.