Molyolok

július 22, 2010
Mostanában megszerettem az Amerika történelmi múltjában játszódó könyveket. Molyon csináltam is egy polcot, nézzétek meg, és ajánljatok még könyveket! :)
Néhány példa, hogy tudjátok mire gondoltam:

"A helyszín Amerika (inkább az USA, és Kanada). A könyvet szerepet kap a helyszín – arra gondolok, hogy megismerjük a város/település vagy csak egy ház(család) múltját. (Legjobb példa erre Alice Hoffman két boszorkányos könyve – az Átkozott boszorkák és A tizenharmadik boszorkány). Vagy a korai amerikai telepes életről szól, polgárháborús idejű – mint Charles Frazier Hideghegye.
Romantikus történet, az sem baj, ha sok titok van benne, esetleg természetfeletti lények."

4 megjegyzés:

  1. Én nagyon szerettem Lucy M. Montgomery Emily sorozatát:) Van benne egy kis misztikum is, sok sok romantika:) Bár inkább lányregénynek mondanám, de lehet te is ismered.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem ismerem, de ha lesz egy kis időm, akkor megkeresem a könyvtárban! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó ötlet! Megnézem a polcod. Miért nem molyolok én még.... nem is értem. :)

    VálaszTörlés
  4. Ha ismered esetleg a Váratlan utazás c. sorozatot, ez az írónő írta az eredetijét:)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.