Eclipse mozi

július 04, 2010
Ma délután néztem meg az Eclipse-et. Jó volt, de mégsem nyűgözött le annyira.
Talán az volt a baj, hogy szinte az összes előzetest megnéztem, így a film már nem tartogatott sok újdonságot.

Kedvenc jeleneteim:
-Cullenék kiképzése - főleg Alice és Jasper aranyos :)
-Victoria üldözése a film elején
-a végső harc
-amikor Bella mondja Charlienak, hogy még szűz :D
- a visszaemlékezések szintén jól lettek megoldva, és az is jó, hogy Jasper többet szerepelt ebben a részben :)

Ami nem tetszett:
- a vámpírok halála - ez a márványszobor effektus, vagy micsoda, nagyon nem jött be nekem. Az oké, hogy olyan a bőrük, mint a márvány - kemény, sima; de belül nem márványszobrok - vagy legalábbis én nem annak képzeltem őket. Szóval elég béna volt, amikor Edward letépte Victoria fejét, aztán úgy esett szét mint egy szobor -amúgy az a jelenet maga tetszett. Edward kiabál - nem olyan rezignált, mint ahogy szokott. Talán a Charlie - Bella - felvilágosító jelenet is ezért tetszett, mert Kristen végre nem tátott szájjal szomorú fejet vág, hanem zavarba jön, felkiált, mint ahogy mindenki tenné :) Szintén ebben a jelenetben jó ötlet volt, hogy Bella végülis megvágta a kezét, és ezzel megmentette Edwardot - a könyvben nem így volt - ha jól emlékszem -pedig ez így logikus: az indián legendát nem ok nélkül hallgatja meg.

Összességében: hiába volt majdnem két órás a film én valamiért kevésnek érzem. A sztori főbb pontjai megvannak, de nekem valahogy mégsem áll össze az egész. Valószínűleg ez csak az én bajom, nem ártott volna újra elolvasni a könyvet, hogy felidézzem az eseményeket. Ettől függetlenül jó film - és szerintem ha újranézem egyre jobban fog tetszeni :)

5 megjegyzés:

  1. Mint én a szar popszámokkal:) Többet hallgatom, egyre jobb lesz....csak viccelek, a filmet még nem láttam, de Kristen egyre jobban idegesít a bamba képével, a könyvben Bella sokkal jobb arc.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, engem is egyre jobban idegesít Kristen. De a többiek jófejek :D

    VálaszTörlés
  3. azt mondod van jelenet, ahol végre nem tátja a száját a csaj? :D és Edward kiabál? :o lehet mégis adok egy esélyt a filmnek. amúgy is megnéztem volna, csak tudod nem fűztem hozzá nagy reményeket... amióta meg kijött a film olyan vegyes dolgokat olvastam róla, hogy az lesz a legjobb ha már magam is megnézem.

    VálaszTörlés
  4. bizony van :D
    egy próbát megér ;)
    Vannak benne jó részek. Főleg a harc-jelenetek, azok nagyon klasszak - a márványszobor effektust leszámítva :D

    A jókívánságokat pedig köszönöm!!! :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem bejött a film! És engem nem idegesít Kristen, már kezdek hozzászokni az arcjátékaihoz :D és szerintem nagyon jó színésznő aki már a Pánikszoba c. filmben is nagyszerűt alakít. Érdekes volt ez a 3dik rész. Tetszett, hogy bemutatták néhány Cullen előző életét. Kár, hogy a 2dik részben nem taglalták jobban Carlisle múltját. Na és az a csók...hát az felér egy komplett előjátékkal! XD

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.