Tóth Krisztina - Hazaviszlek, jó?

A családi könyvespolcon fedeztem fel ezt a könyvet pár napja. A neten egy-két helyen már láttam, nagy kíváncsisággal kezdtem bele. Mivel nálunk rendszeresen jár a Nők lapja, ezért ismerős volt az író, és később felfedeztem, hogy két novellát már olvastam az újságban.

A borító érdekes volt, de nem sikerül rájönnöm miért van disznófeje a néninek. :) 1 tippem van: az egyik novella egy olyan férfiről szólt, aki megszállottja volt a disznóhúsnak ... talán ezért?

A novellák rövidkék voltak, tökéletesek, hogy az ember a buszon olvassa őket - nem kell belemerülni a hosszadalmas cselekménybe, 2-3 novellát kényelmesen el tudtam olvasni, mire beértem a centrumba :)

A novellák különböző életképeket tártak elém, volt ami álomszerű volt, volt ami teljesen reális.
Nem akarom részletezni őket, nekem nagyon tetszett mindegyik, elgondolkoztattak, vagy szórakoztattak.

Röviden: 5/5

Jah és ez volt ez első magyar, kortárs könyv, amit olvastam :)


Kiadó: Magvető
Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 238
Ár: 2490 Ft
Borító: 5/5

2 megjegyzés:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.