Az elveszett jelkép

január 03, 2010
Holnap vizsgázom, de én mégis inkább kiolvastam ezt a könyvet... majd hnap beszámolok, hogy mi lett a vizsga eredménye .... :S
(frissítve: 4est kaptam :D)

Szóóval, ez a könyv eléggé hasonlít felépítésében az Angyalok és démonokra és A da vinci kódra, sok a közös motívum, de erről talán már írtam is egy korábbi bejegyzésben, vagy nem?.
A történet elején Robert Langdont Washingtonba hívják, hogy tartson egy előadást ... de amikor odaér az előadóterem üres, sehol senki.
Kiderül, hogy egy régi barátját (Peter Solomont) valami őrült elrabolta, és Langdont arra kényszeríti, hogy fejtsen meg neki egy régi szabadkőműves legendát.
A könyv egészében főleg a szabadkőművesekről van szó, és egy új tudományról, a noetikáról. Emellett fény derül a Solomon család pár titkára is.
A könyv nagyon izgalmas, néha már idegesítő módon az! Különböző nézőpontokból tudjuk meg az eseményeket, és persze mindig ott szakad félbe az adott fejezet, ahol valami nagyon fontos dolog derülne ki, de ezt nem tudjuk meg azonnal, mert vágás és egy újabb szereplő nézőpontját olvashatjuk.
A könyv olvasása során azt éreztem, hogy végülis Langdonék a nagy semmit keresik, (Ősi misztériumokat stb), a végén pedig kiderül, hogy ...
SPOILER, avagy ha nem akarod, hogy lelőjem a könyv végét, akkor ne jelöld ki a következő sort! (de úgyis megteszed, mert kíváncsi vagy! :D)
"csak" a Bibliáról volt szó.

Két olyan rész van, ami nagyon ledöbbentő:
SPOILER megint:
amikor azt hittem, hogy Robert megfullad és amikor kiderült, hogy ki is igazából Malakh!

Összességében tetszett a könyv, sok dolgot megtudtam Washingtonról, a szabadkőművesekről.
Gondolom ebből a könyvből is lesz film, kíváncsian várom :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.