egy jó nap :) avagy az Elveszett jelkép megkerült

december 15, 2009
Miután nagy lelkesen elintéztem a jogsi-igénylésemet, elrohantam a lírába, hogy megvegyen Dan Brown Elveszett jelképét, DE elfogyott!
Hát mondom ez nem lehet igaz, az eladó szerint keveset nyomtattak, de már készül a 2.ik utánnyomás, mondom jó, elugrok az alexandrába - ott is elfogyott ... nekem a türelmem kezdett fogyatkozni, ám megvilágosodásom támadt, és bementem egy pici könyvesboltba nem messze az alexandrától

(szombathelyeiknek mondom: Király utca vége felé van, egy kínai ruhabolt mellett valahol)

ééés a kirakatban csücsült egy példány, lelkesen berontottam és a kassza előtt még vagy 10 db volt, mondom micsoda szerencsém van, nagyon megörültem, hogy végre találtam - az eladó szerint ez a bolt a kiadóval áll kapcsolatban és csak nekik van még ilyen könyvük :D, mondom remek! Ráadásul kaptam ajándékba egy szintén Gabo kiadós könyvet, Simon Cox - A da vinci-kód feltörését!!
Egyszóval magamnak - azt hiszem minden könyvet beszereztem (Bár még örültem volna az Időutazó feleségének, meg Coco Chanel életrajznak, de nemsokára -februárban lesz a szülinapom ...).

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.