Tuck everlasting (Örök kaland)

augusztus 29, 2009
Ma néztem meg ezt a filmet. Walt Disney-s alkotás, ezért gyanítottam, hogy kicsit fiatalabb korosztályt céloztak meg vele, de ennek ellenére lekötött :)
A film az örök élet kérdését feszegeti, egy aranyos, szerelmi sztoriban, ahol van elég szomorúság, dráma, halál (mondjuk azt furcsállottam, hogy vki meghal attól h fejbevágják -no mind1) és persze vidámság.
A tartalmat nem írnám le, de ha pl a port.hu-n olvassátok az ismertetőjét, akkor ne higgyetek el mindent benne, a film egyes jelenetei mások, mint ahogy ott leírják (csak egy pl.: Winnie önszántából megy a Tuck családhoz).

"Ne a haláltól félj, hanem a meg nem élt élettől"
Én azért azt hiszem a forrás vizét választanám ...
Kiegészítés.: utánanéztem és ez a történet eredetileg egy 1975-ös gyerek regény, az írója Natalie Babbit.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.